Ce se întâmplă în cazul în care clientul primește un produs cu defect / care nu corespunde cerințelor?
S.C. FIESTA IW S.R.L vă roagă ca toate produsele să fie verificate imediat ce le-ati primit.
Ne puteți informa asupra oricăror daune sau discrepanțe în termen de 3 zile lucrătoare de la data livrării.
Orice reclamație privind starea produselor livrate către cumpărător va fi semnalată în scris completand formularul de pe pagina de contact sau la adresa de e-mail contact@escaun.ro. Va trebui să furnizați numărul facturii, numele produsului, daunele pretinse iar, acolo unde este cazul, și poze.
S.C. FIESTA IW S.R.L dorește să aducă la atenția clientului, că dreptul de returnare nu se aplică în următoarele situații:
- pentru comanda de mărfuri care sunt realizate după specificațiile clientului sau sunt clar adaptate nevoilor personale;
- produsele personalizate sau cele care au fost realizate dupa cerintele dumneavoastra;
- în cazul anulării unei comenzi a unor produse personalizate ce au intrat în procesul de execuție, veți fi de acord sa plătiți întreaga sumă pentru produsele respective;
- produsele despre care se observa ca au fost folosite;
- produsele cu defect ce au fost deteriorate după ce le-ati primit sau în timp ce le returnati;
Cine este răspunzător de plata taxelor de livrare în cazul returnării produselor?
Taxele de livrare vor fi responsabilitatea cumpărătorului cu excepția cazurilor când produsele sunt deteriorate, cu defecte sau incomplete.
Atragem atenția că, în cazul în care produsele a căror returnare se solicita prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cât timp se returnează banii înapoi?
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
“Clienți” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridica nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Abonează-te la newsletter
© 2024, eScaun.ro Susținut de Shopify